Tuesday, January 19, 2010

kerja lahhh sayang!






O.M.G! tadi baru habis meeting! wuwuwu! terbeliak mata ku melihat senarai kerja yang aku kena buat untuk sem ni. To start with, aku kena handle ENGLISH CAMP NORTHERN REGION! gila la wey! northen region tu! memula dorang nak buat bulan February, a few days after raya cina.. HELL NO! aku dah ada plan baekkk punya! tapi nasib baiklah my boss kata tak boleh nak buat lepas CNY coz ada apa tah! so aku pun.. WUUHUUU! YESS!



pastu nak buat bulan 3 plak, hampir2 dengan cuti skolah! sekali lagi aku HELL NO! mana boleh! cuti sekolah tu ada mcm2 tu! hehehe. Then luckily boss aku ckp bulan MAC dah byk aktiviti. so dorang bawak ke April! Alhamdullillah! Bulan April mmg takde apa. kalau si adik nak balik pun, ok je, bisa diatur. hehe.. yeay yeay! So English Camp bulan April! wuuhuuu!!! tapi kalut sikit ah coz ada benda lain nak kena buat lagi! esok ada meeting lagi, so kena bincang lagi!



selain tu, nama aku naik berkali2 untuk MUET! astaga! kena jadi penyelaras la plak! nasib baik tak mcm kulim! kulim dulu 2 pusat! tapi sini dorang hadkan 1 pusat je. so tak la aku perlu berpusat2! just jaga pusat exam dan pusat aku je. hehe! (Gross!)



pastu , dalam table tadi nama aku ada di mana2. aiyok! hampir terduduk aku! keluar abis semua air! especially hidung cos aku selsema, so agak terkejut juga. nampak gayanya sem ni akan tak duduk diam la. huhu. so sedih one!



tapi aku mcm mana busy pun aku akan buat masa untuk orang2 yang aku sayang. so pada anda semua (you know who you are!) dont worry, busy mcm mana pun aku tetap akan ganggu korang semua seperti biasa. harapnya korang pun sama. jgnla stop ganggu aku k. I promise, how busy I am I will always make time for you! I PROMISE!





hari ni aku agak flat jugak coz tak berapa sihat! selsema ni! makan ubat and aku mmg agak2 ngong skit! dari pagi aku dok tertunggu2 sms yang sentiasa aku tunggu! kalau tak dapat sms ni mmg aku sgt dull. Bukan apa, pengirim sms tu mmg orang yang sangat penting buat aku and dan antara orang2 yang penting dalam sejarah hidup aku! kalau takda brita dari dia, mmg aku betul2 lost! mmg aku tak tipu!



tapi biasa la, busy kan... emm... tapi tghari tadi dapat 1 sms yang dah berbulan aku tak dapat! adoi! seronok rasa! aku tak sangka a simple sms like that can actually make me jumping up and down! adoi! mmg betul aku tak tipu! tiba2 rasa kembali bernafas. TQ la ek! you know who you are! you are not just a friend, you are my family, a part of my life. so please hold on to it k! and please note that you are SO DAMN important to me!



hmm... mcm ni la bila hidup menumpang kasih orang lain. Tak pernah ada apa yang orang lain ada. so bila ada, mmg terasa sangat happy! jadi aku rasa tak salah kot kalau aku ni rasa gembira mcm ni! i am 30, and only now aku jumpa orang yang buat aku rasa, well I am not alone! TQ buddy! U r the best! and please always be!



It is funny though how can a simple sms can change someone's life. So keep 'em coming! tapi aku ni ckp betul, bukan semua orang mcm aku, bila aku kata aku suka, aku sayang, aku rindu, tu mmg betul2 aku maksudkan. bukan just nak jaga hati ke, atau just to fill in the emptiness ke. tapi it is for REAL! I am a man of my words. Bila aku kata aku tak suka, mmg aku tak suka! kalau aku suka, mmg aku suka! takde la mcm.... kat tengah2! so harap anda mengerti! and I m the type yang akan reveal my emotion! aku happy mmg nampak aku gelak! kalau aku diam, monyok, mmg ada yang tek kena! so harap anda faham ok!



jgn salahkan aku sekiranya aku suka and ask and crave for comforting words like, "I love you forever", or 'I miss you", or "you are my bestfriend", coz who doesnt???



c ya!


0 comments:

Post a Comment