Wednesday, January 20, 2010

kenangan berpusing disekeliling..


i know, lepas baca blog ni, mmg ada ramai yang akan marah aku, especially my bro la! dia akan kata, "kata dah move on, ni tak.... bla bla bla".. ye ye.. aku dah move on! aku dah kembali menggila mcm dulu! tapi tadi le insiden yang membuatkan aku cair! lalalala... slurp!!


gini kisahnya...


aku kena g public post coz nak kena setel beberapa hal MUET ni. so tetiba, bila tingkap kaunter serahan tingkap dibuka..aku terus... weeewoooooweeewoooweewoooo! apa taknya, wajah yang pernah menjadi kesayangan ku tetiba muncul! wok! aku mcm... erk?!?!


hohoho! sebnarnya, itu bukan ex aku, tapi itu ialah seorang gadis (my ex-student) yang muka dia mmg sebijik mcm ex aku dulu. dulu kalau rindu-rinduan, muka itu juga aku lihat .. (GATAL!) tapi, gadis itu dulu dipunyai oleh seorang lagi student aku, dalam kelas yang sama gak! gadis tu used to be kepunyaan Wafiy (Capang). Tapi aku dapat tahu masa di OZ dulu, si Wafiy dah clash ngan si gadis tu coz katanya gadis tu dah jumpa orang lain and tak sanggup tunggu dia nak sambung belajar! aku pun.. hek?? wei! ex kita muka sama, and kita sama2 kena buat mcm tu! wuhuhu! adakah semua yang bermuka sama akan bertindak sama.? adoyai! tapi apapun, dah lama aku tak contact si wafiy tu! nanti nak balik pi jengok dia kat FS la! apa la khabar si wafiy tu! tapi yang aku tahu dulu, last year, wafiy dah dapat girl baru! and he is having fun! mamat hensem, mana la tak dapat ganti cepat kan? so.. best of luck la to him.


cumanya aku ni laa... tadikan, bila dia tegur.. "en Zaki kan", aku macam... aiyooooo!! meleleh! kamu kamu kamu! kamukah! kemudian rasa mcm nak minta no tel je.. ye la.. ex student aku tu! mahulah aku keep in touch kan (GATAL 3X)... huhu.. tapi aku teringat si wafiy, terus HELL NO! i m NOT gonna date her, and aku tgk kat jari dia ada kesan inai. walaupun kat kuku, aku rasa dia dah kawin. tapi dia dah jadi gadis la.. aiyo!! meleleh lagi! slurp!! santek siut!!


masa drive balik dari p.office tu, mula la hati ni meracau, merantau, and merayau... kenangan lama datang menyapa... wuhuhu... tapi aku ingat pesan bro aku, so cepat2 aku gelakkan je. hoho! so takde la! itu just sekali je, meleleh kejap! tapi.. adoyai! ayunya dia! wowowowowowo! AYU!!! AYUUUUU! hmm.... sedih plak, tapi tanak sedih dah! aku dah ckp pada kawan2, Julia, and janji to my bro yang aku akan cuba happykan diri! yeah yeah! so HAPPY, HAPPY, HAPPY!


Happy zaki in coming through people, so please make way! Throw confetti sikit! weewit! kaboom kaboom!
*now i m happy coz aku ada bro yang syiok and best! wuhuhu! so happy days continue!... smile smile smile.. and not to forget my kawan2 yang juga sangat baguih! gedik gedik sket! huhuhu! miss you guys.. A LOT! T_T

2 comments:

Norjulia said...

tuh dia aiihhhh....dan2 meleleh ayor lior mike weh....seb bek hang ingt lg janji hang kt ur bro kan....gud2...kenangan hanyalah kenangan...yg tak mampu bwk kita kemana2...yg penting...apa yg ada didepan mata...appreciate it!! ^__^

si chantek izza said...

takpe kiji, tu test sket je.. pasni ko dah immune kalo nampak beribu muka gitu.. gambatte kudasai!~

Post a Comment