Friday, January 15, 2010

dari kerana mata...


well well well.... what is it?



aku sebenarnya agak bengang pada sorang makhluk Allah ni. mata dia dah merah, sakit mata, tapi dia datang keja jugak. apa yang harus aku atau kami lakukan akan dia balik rumah dan ambik MC. Sakit mata sangat mudah berjangkit. ye la kami takde pi bersentuh kulit ke, tangan ke dengan dia, tapi please la. Mata tengah teruk tu, so balik la. Ni kalau jangkit pada semua mcmana? dah la sem baru nak bukak. nanti dah dapat reputasi yang terok coz sem baru bukak, tapi kelas tak boleh nak masuk.



kalau ikut rasionalnya, mmg kami semua terdedah kepada penyakit ni. Ye la, apa taknya, semua akan pegang tombol pintu yang sama, semua akan pegang surat khabar yang sama, so mmg tendency for us to be infected is very high. even at the moment of speaking ni pun aku rasa mata aku pelik.. hehe biasa la! aku kan over emosi. tapi please laaaa..... aku nak masuk kelas besok oi! kenapa la datang keje? pi la balik. pi la! shuuh! shuuh!



so sebagai langkah berjaga2, aku akan lapik tombol pintu agar tidak terkena kulit ku. Tidak berada hampir dengan beliau. Aku sedang menjauhkan diri ni. lagi? apa aku perlu buat neh?



hmm... ni pun dorang nak pi solat jumaat dengan dia, aku tanak. .. biarla aku pi sorang, sekurang2 nya jauh dari dia.



kalau korang ditempat aku, apa korang nak buat??
tapi kalau sakit mata and mata jadi biru mcm pic tu, aku sangat suka la. huhu..

sakit mata?????

TiiddaaaaakkkkkK!KK!K!K!K!K!K

0 comments:

Post a Comment