Saturday, May 30, 2009

Insomnia






I really dont know what is wrong with me. Aku rasa letih betul, tapi mata just wont shut. Puas aku pusing2, aku guling2 atas katil tapi ... hmm! what is wrong with me.

Today, it has been 7 days since I last keluar jalan2 buang masa. So far, dah 7 days dah hidup ku hanya bilik ini, uni dan randwick. itupun sebab nak cari makan. Selebihnya aku di sini, di bilik NO 1 Malaysia Hall, 2a Alison Road, Sydney. Damn! I m dead bored and I am boring myself!...Shuh!




Hidup aku lately rasa mcm serba tak kena. Rasa nak balik Msia membuak2. I just cant wait to face what I have to face. My future is blur. I dont know what will happen to me and what will happen of me! Hmm.... Feel like kicking, slapping somebody! But who? Anybody interested in being my punchbag? Anybody? Somebody! Shuh!!!

There are GAZILLION assignments need to be completed. My brain seems stucked. I guess i have switched of already. Semua yang berlaku ni, buat aku rasa. ngong ngong ngong....betul la macam kata si Cypol (whetever he is doing ring now! Ping me please!). Aku memang dah ngong2 ngeng2. Adakah kerana aku tak boleh tido, aku jadi mcm ni? Waa.a.a.aa! God.. help me please...!!!

Last night, or precisely, yesterday, I slept after subuh prayer. Pastu aku terjaga, tido, terjaga, tido. Adoi! letih laaa! sampai bila nak mcm ni? Aku rasa otak aku ni sibuk fikirkan pasal :

a) masa depan tu

b) masa depan ku

c) masa depan ku

d) my assignment

e) my love life

f) my family

g) what should I buy seblum balik Msia

h) what should i do sebelum aku balik Msia?

well... last night, after seeing Mursyid beli home theater (Sony.. mind you!!), aku pun bercita2 dah nak beli apa untuk rumah aku nanti yang entah macam mana, yang entah dimana. Antara benda2 yang aku nak beli termasuklah:

a) home theater

b) TV yang saaaaaaaaaangat besar

c) karaoke set

d) sofa yang saaaaaaaangat best

e) katil yang aaaaaaaamat best

f) almari yanng besar (kerana baju aku telah beranak pinak dan telah menjadi berzillion zillion jumlahnya)

g) langsir rumah yang gempak.

h) carpet yang cool gile

i) fridge yang macam haritu (sob sob yang aku jual pada Najwa)

j) mesin basuh yang cool.. kalau leh nak ada dryer skali..huhu

k) stove yang best..

l) kereta.. waaaa.a..a.a.a.a.a (mampuke?)






m) dll



wah! banyaknya aku nak beli ni? kaya sangatkah? Poket pun tak berapa nak besar. Kalau cerita kat kakak aku@ mak aku sure dorang kata:

" Ha! beli la! Juboq hang besaq!" haha.haha.



Hmm.... I miss my family!

ok ok.. jap g sambung lagi!



1 comments:

BESTBUD said...

sory broo..im really sorry..skang klu ak rajin ak on9 pagi @ petang je..huhu..2 pn klu ad kesempatan..nasib r duk umah org..xcleh nk wat sesuka ati..huhu..

Post a Comment