Wednesday, April 21, 2010

aku dan MACAM MACAM


kisah 1:
Pagi tadi dlm pejalanan balik dari kelas aku jumpa seorang student lelaki. Dia pakai cekak rambut. Aku tegur.. "wah bagus la awak. Lepas ni jangan lupa masuk Miss World ya!"
Kisah 2:
Aku bangun pagi and tetiba nak cakap I love you, so I cakap I love you pada ramai orang. Sampaikan ada yang terkejut
Kisah 3:
Semalam ingat nak tido awal, tup2 tido lewat gak. dan tido dengan hati yang terluka. kerana aku dapat tahu sesuatu yang sangat melukakan. sampaikan hati tertanya2... adakah aku di..........? ermm..
Kisah 4:
Bangun seawal pukul 6 pagi, cuba masuk pet society tapi gagal. sedih sebab tak dapat jengok latip. Esok mesti encik adik lari dari rumah lagi.
Kisah 5:
Pagi ni semuanya mcm tah.. kosong! selalunya parking space kat bawah umah tu penuh, pagi ni semua licin.. huh! aku lambat ka?
Kisah 6:
Dapat sms good night. Happy! tapi......
Kisah 7:
Smalam g Carefour. Cadang nak bli tissue je, bila balik, tgk2 berlambak pulak aku beli.
Kisah 8:
Telefon kakak sulungku, dia menangis kat telefon coz dia rindu mak!
Kisah 9:
Rasa nak call sesorang tapi takut tak dijawab.. so.. duduk diam2!
Kisah 9:
hari ni ada meeting. Rasa nak buli student untuk gantung banner.
Kisah 10:
Perut sangat lapar. takde geng nak makan dengan aku. Rasa mcm lonely plak.
Kisah 11:
Sedang makan nasi ayam.
Kisah 12 :
Masih terluka.
Kisah 13:
Tadi jalan ikut belakang PA pengarah! Ya Allah! jalan mcm itik! lambat nak mampos!!! Hish!!
Kisah 14:
Aku rindu!
Kisah 15:
Masih lagi terluka!
Kisah 16:
Bila aku cakap sayang pada A, ianya memang bermakna sayang kerana perkataan sayang itu sangat besar maknanya pada aku.
Kisah 17:
Seronok juga bergosip kat opis. dah berbakul dah dosa aku buat! wuhuhu! aDoyai!!
Kisah 18:
Nasi ayam yang aku makan tak sedap. Tapi lapo.. aku balun jugak le.
Kisah 19:
Aku terluka.
Kisah 20:
Aku sayang kamu. Kamu........? bagaimana?
waaa.a.a.a.a.a.a.a.a aku gila!!!!!

0 comments:

Post a Comment