Thursday, April 8, 2010

serabut serabai and everything in between...


dah lama tak jenguk ke blog. tengok2 ada orang kasi award la plak. huhu! terharu nih! bukan mudah le orang nak kasi award neh. boleh letak dalam resume tak? beutiful blog awards.. huhuhu..


design wise, i dont think i deserve it, but content i dont know. may be just MAYBE orang yang kasi tu rasa ada something kat content ni kot. Hmm. well as I would say, I just spill all my tot here. Language wise, kalau rajin aku semak, kalau tak, ate lantak je le...


last few weeks mmg aku berada dalam state kritikal. even now pun. airmata menjadi sangat murah. mood sangat mudah swing and sangat mudah tersentuh. aku dah lama tangguh nak post cerita pasal akhir hayat mak aku, tapi asyik tertangguh. bila taip sikit, mata jadi kabur coz air mata bergenang. selama ni aku ingat aku kuat, rupanya aku tidak.... hmm..


2-3 minngu ni juga menyaksikan betapa teruknya aku dikerah bekerja. tak cukup tido, tak cukup makan. badan makin cengkung sampai ada orang kata aku ambil drug! hell no! check la my urine kalau tak percaya.


last weekend, kawan2 yang sungguh baik hati pakat turun mai penang! i had great time. For once, in a couple of weeks, i manage to smile , and that was for sure. kalau tak aku murung je and FB le jadi kawan. Main pet society sampai tak ingat dunia. tapi 2-3 minggu ni tak sempat dah nak masuk FB lelama. Tido tak cukup, makan tak cukup... wuh!!! layak la aku jadi panda... mata hitam..


erm... ni plak jadual aku 2-3 menjak ni. ada orang kata aku ni pentingkan kerja daripada diri sendiri. I just want that person to know that I need to work to stay alive. I need to work to gain income so that aku boleh belanja, makan, minum and bayar hutang. So i need to work. And to tell you the truth, what I have now, mmg tak cukup. So i need to do part time job. Kalau mcm Mimin tu aku akn sangat gembira, balik je dari study dah boleh tangkap civic. aku ni? nak tangkap beskal pun tak mampu. so camno??


I m rethinking about my career. Mcm stagnant and tak de perubahan. I m thinking of making a change. Pindah, tapi kalau dalam sistem yang sama buat apa? bila plak aku nak merasa pakai civic (aku tak minat civic, sorry... saje je nak buat contoh!) aku lebih kepada toyota.
camry? no way! its going to be a waste.. toyota yang murah2 sudah la... huhu.. aku tak suka kereta lebar, tapi aku suka kepada kereta yang tinggi.

ada banyak lagi aku nak tulis tapi aku kena g kelas lah. hmmm



serabut, serabai dan semua yang seangkatan... hmm....

4 comments:

ExtraTerrestrial said...

aku click kat post a comment, try to think ape nak tulih ni, end up cant think of any...so...i wish u all the best lah.semoga tercapai toyota ko.

and erm...aku pun plan nak toyota lah. takpun kereta kebal je pun best gak.bila rasa geram dgn org tuh, langgor je dgn kete kebal.kan?

eh.merapu di blog org mcm blog ni aku pny.

and btw pakcik jaki, i know u're busy man, but if u could, find some space or time sometimes in may or june, okeh? and we'll laugh out loud again...=)

zack yahaya said...

aku akan ke KL.. ini confirm yee... pada 25 sampai le ke 1 may. Aku rasa aku akan free... especially 25 tu. kata mahu panjat genting? bilakah? jom! balik hari pun ok! apamacam??????

Norjulia said...

waaaa....mahuuuu...mahuuu...

Norjulia said...

uish...lama tuu kt KL....ape ko buat???

Post a Comment