Thursday, May 13, 2010

of me and my dot dot dot life..


Woho! I m so damn old now. huhu! last nite went to watch movie. Ironman and Crazies. Nak tahu tak... Ironman tu aku tak tengok pun! Aku just duduk dalam cinema and tido. haha! So i paid rm5 just untuk dapatkan ekon. Aku akan terjaga sekali sekala bila my bro 'menyiku' kan aku. Itu la fungsi dia kalau tgk movie ngan aku, dia akan 'sikukan' aku kalau dia rasa aku tidak bergerak. haha! maka aku pun akan terjaga, untuk seketika, dan tido semula. Dia akan sikukan semula, pastu aku terjaga, aku sikukan dia (revenge!!) pastu aku tido semula.

Well.. that is who I have become. I usually could stand movie marathon, 5 movies in a row, but now, satu movie pun aku dah tido. And banyak plak kenangan kat dalam cinema. Terlanggar tiang la, stoking berbau la, tgk horror movie dalam cinema kosong la.. mcm2. Tapi semalam, for sure, aku terjaga bila dengar letupan kat screen je, yang selainnya, yang aku ingat cumalah aku disiku, kepala ku terlentok ke minah disebelah (bersama bf dia yang sangat sihat!!) selainnya aku cuma nampak ironman terbang macam pondan. haha. pastu meletup pongpang pongpang, last skali lampu terpasang. So sangat berbaloi bayar RM5. pastu masa The Crazies, mmg aku terjaga, tapi menjelang 1/4 terakhir aku rasa sangatletih, sangat letih, dan letih... dan klekuk!!! aku kena siku lagi! huhu. haha.. pastu aku terjaga sampai abis.. lalalala

skarng ni nak g memana dah senang dah coz aku dah ada driver. tak sabar la aku nak hand over stereng tu pada dia agar aku bleh tido. Lambatnya rasa dia nak dapat lesen. Dia dah boleh bawak kreta, just dia teragak2 je lagi. Tak lama lagi tu, terer la tu. wuhuhu. skrang ng jadi masalah ialah kat bulatan dan kat traffic light. Dia selalu pindah lorong masa kat tengah simpang. Itu agak berbahaya juga coz kereta selalunya akan kejar lampu hijau, so takut nanti, tak ternampak... kebabow plak. tapi takpa, teringat plak masa aku memula drive dulu. Mind you, aku tak pernah pegang stereng selain stereng keta memandu. Blejar, belajar, belajar.. akhirnya den dapat. Walaupun aku dapat lesen kete hanya pada umur 23, tapi ok la. and the best part is, aku beli kereta apa semua, semua aku uruskan sendri. Orang lain tak amik kesah pun. So skrang kalau orang tanya kenapa dulu masa beli kerete ko tak itu ini itu ini.. aku dia je. dorang tak tahu yang masa aku beli keta dulu aku haram apa pun tak tau pasal kreta. and masa nak bawa keta balik umah tu, hanya Allah je yang tahu, betapa takutnya aku. Semua buat sorang. nak ajak orng itu, orng ini semua busy. last2 aku g je sendiri. huhu.. dapat juga kete aku ni.

ok... tadi aku tereksiden bawa dvd gegambo aku ke opis. walaupun keja banyak, tapi aku terpanggil untuk buka gegambo tu. aksi2 aku dan kawan2 ku yang aku chentai! wowowowo! I miss you guys la. wowowow

p/s: gambo tidak ada kena mengena dengan post aku ok. huhu!!!

3 comments:

si chantek izza said...

oi gambaaaaaa!!~ noti kiji.. biyasssseeeer die nih!

zack yahaya said...

haha... wowowowo... aku ingat nak letak gambo kamu yang hidung senget benget.. boleh kah? huhu

Norjulia said...

huk alohhh~!

Post a Comment